Tsja, ik kan de naam absoluut niet geven, 't was iets Hongaars (ook door een Hongaarse gemaakt)
Hoofdgerecht: aardappel, met ei, en ik denk knoflooksaus? Uit de oven Nagerecht: melk, ei en suiker en dat uit een pan
Lekker vaag, maar vooral heel erg lekker
Nu is mijn kennen nog beperkt, maar straks zal ik volledig kennen, zoals ik zelf gekend ben. 1 Korintiërs 13:12b Heer die mij ziet zoals ik ben, dieper dan ik mijzelf ooit ken, kent Gij mij Psalm 139, LvdK
Beide dochters hebben afgelopen maandag een beugel gekregen, dus deze week eten we beugel-proof-maaltijden: pasta (slurp), rodekoolschotel (= puree, zachte rode kool, rul gehakt, ontbijtkoek), en vanavond eten we een maaltijdsoep met zachte, witte bolletjes :-) Even hun tanden en kaken ontzien
... kiest dan heden wie gij dienen zult...; maar ik en mijn huis, wij zullen de HERE dienen! (Naar Joz. 24:15)
Nu is mijn kennen nog beperkt, maar straks zal ik volledig kennen, zoals ik zelf gekend ben. 1 Korintiërs 13:12b Heer die mij ziet zoals ik ben, dieper dan ik mijzelf ooit ken, kent Gij mij Psalm 139, LvdK